Klauzula informacyjna dla osób składających skargi i wnioski
Data publikacji 25.05.2018
klauzula informacyjna
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Miejski Policji w Zielonej Górze. Kontakt: ul. Partyzantów 40, 65-332 Zielona Góra.
- Komendant Miejski Policji w Zielonej Górze wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Adres mailowy: oin.kmp_zgora@go.policja.gov.pl
- Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane w celu rozpatrzenia wniesionej/wniesionego przez Panią/Pana skargi/wniosku.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
- Pani/Pana dane osobowe będą udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, nie będą wykorzystywane w celu profilowania.
- Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji sprawy, a następnie archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania.
- Przysługuje także Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż wynika z przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniesionej/wniesionego przez Panią/Pana skargi/wniosku.